Torsdag

Kom precis hem från skolan har käkat lite korv m. bröd. skulle kunna leva hela livet på det alltså!
Fick MVG på sista HVK provet så får MVG som betyg, känns väl ganska så gött ;)

Ganska meningslös dag annars, har typ bara fått göra vilka behandlingar vi vill och chilla, gjorde mitt prov i fransk lackning också, gick åt hevete, vill inte ens veta vad jag får för betyg på det. Sen att Nellie har dem fulaste naglarna i hela småland gjorde ju inte saken bättre, haha

Idag åkte även mormor hem, så får tillbaka min älskade säng med, fan vad jag ska gosa i den sen, ohja!

Aja ska fortsätta kolla på School of Rock nu!



jag och mitt hjärta innan hans bal! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0