pannnnnkaka!

Fick mamma att göra fläskpannkaka idag, omg love that!
Har varit inne i Alvesta och skulle aktivera mitt nya kontokort, kollade öppettiderna på internet och då skulle det vara öppet självklart så var det inte det när man kommer fram. Kan det inte stå rätt tider när man söker liksom?!

Aja, sitter här och läser bloggar och undrar hur mina fina vänner har det i Bulgarien.
Kollar även runt vad det finns för fina ställen runt om i Grekland. Jag och Viktor har nämligen bestämt att vi ska ta en resa dit på höstlovet, fyfan vill nästan bara hoppa över hela sommarlovet och allting. Längtar som bara den att komma iväg med min älskling :)



LOVE <3


Kommentarer
Postat av: shsh

LÄÄÄÄÄÄNGTAAAAR! ;*

2011-06-13 @ 21:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0