back on track!.. eller?

Hej alla godingar där ute!
tänkte börja blogga igen (hah typ 6:e försöket, i know..), men denna gången ska jag verkligen fösöka vara hyffsat aktiv iallfall. Måste dock bara fixa en ny header när jag är hos Viktor, mitt PS har ju försvunnit så, ja. Nu är den ju extremt rosa jag vet. ;)

Har varit ledig sen förra torsdagen så börjar få såndär äcklig överskottsenergi som jag alltid får när jag inte varit i skolan på några dagar. Dessa dagar har bestått av chill, mys, fest, match och student. Himla trevligt alltihop (förutom matcherna då förresten) min bror tog studenten och min über snygga pojkvän!
aja, hörs snart!

Några bilder från studenterna


Skyltarna
 
 


Niklas med klasskompisar


Haha, hittade en ivrig Viktor som irrade på stan innan dom gick ut ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0