hähä ..

Hade inte någon tid över till datorn igår.
Men hängde iallfall med Mikis hem så åt vi fort och så skulle hon till sångpedagogen, så duktig är hon :)
Efter det blev det match mot Vöikers. Seriöst hade inte ens hållt i min klubba sen innan april och så var det mot Vöikers och jag höll seriöst på att dö ... 
Det gjorde jävligt ont i benen och knäna så fort jag började springa. Men blir väl bättre sen när dom vant sig vid underlaget. Dock är jag ju inte säker om jag kommer spela innebandyn eftersom att vi har fett med lite folk laget :p

 



Nu kom jag precis hem och tänkte kolla på idol som var igår :p 
Sen om det inte regnar sticker jag och kollar på när Vislanda spelar mot Västra Torsås med min lille vän Viktor :) 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0