Grejen om mittbena...

asså det här om mitt bena..
Jag har ALLTID sagt att ingen förutom småbarn är fina i mittbena..
men sen så ändrade jag mig till att skit många passar as bra i mittbena, men jag skulle aldrig kunna ha det själv, ser ju förjävligt ut på mig men ingen annan.
Men NU vet jag inte vad jag tycker. testade när jag kom hem idag för skulle vara sjukt skönt att kunna passa i det eftersom att det är lite mindre jobb med en sån frisyr än att fixa snedbena hela tiden och så är det lite för lite volym där, och nej där blev det inte bra och så står jag där med jävligt lite tid och ser ut som fan i huvudet. Nu säger jag inte att det bara går *poff* så har man en mittbena. men mindre tid iallfall!  

men kan fortfarande inte bestämma mig om det ser okej, eller förjävligt ut  ;o
(står i fönstret så ljuset är ju inte precis det bästa i ansiktet, lyyyyser verkligen höh)


Imorgon i skolan ska vi förresten färga ögonbrynen och fransarna! Wuhuu :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0