Fotboll, kräftor, hårfärg, kristallen

Var och kollade på fotboll innan, Vislanda-Vederslöv . Vislanda vann med 2-0 booya! Dem låg på samma poäng innan så det var bra av Vislanda så herrarna gick om dem.

När jag kom hem blev det kräftor och räkor. Åt två kräftor "bara för att". Jag gör det 1 gång om året sen behöver jag inte göra det mer. Tycker inte det är speciellt gott . Luktar ju verkligen häärligt om händerna nu alltså.

nej tack!

 

Nu ska jag inviga hösten med att bli mörkhårig igen. Ska alldelles strax ta i lite färg samtidigt som jag kollar på Kristallen galan! :)  

    


 Läser man bloggar som jag så vet man nog redan
vem som vinner Kristallen för "bästa webb-tv" Anagina ftw! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0