aj aj :(

Hade sovmorgton idag, så gick upp vid halv 8, men kändes fan ingen skillnad mot kvart i 6. Lika hemskt både och ;(

Precis som jag skrev i ett tidigare inlägg , är mat typ det viktigaste i hela mitt liv . och nu kan jag typ inte äta!!
Har typ världens blåmärke (!?) i gommen. Så har inte kunnat äta vad jag vill sen i lördags utan att typ verkligen pressa bort tårarna. Det gör så in i helvetes ont.
Ska inte berätta hur det hände för ingen som fattar ändå, men det var mitt eget fel iallfall ... Det är det som är mest hemskt typ, den ända jag kan skylla på är mig själv.

Ska sitta här lite, sen ska jag ut med Michaela  och sen träffa Mike med om han är kvar i Vislanda då, det var ju ett tag sen :) 

Min gullebulle på fotbollen i fredags!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0