Ahaaa

Blev ganska nice igår ändå! Jag och Michaela var hemma vid 4 typ. Vi var fett hungriga så vi drog i oss bullar, sockerkaka och chips. Hhah, det vi hittade ungefär! 
Frös som in i helvete när jag kom in och blev fan inte varm heller. Sov med mjukisbyxor, 2 täcken, 5 miljoner kuddar och en michaela. frös ändå, i början, men fan när jag vaknade på natten omg dog typ :O  och Michaela på morgonen "Jag med, men du frös ju så mycket så vågade inte öppna fönstret."  ÅH!

Är hemma därifrån nu iaf, käkar mackor som varit i ugnen, himla gott :D
ELLA OCH THERESE!!!!! ni vet! 
Sitter och lyssnar på Michaelas spotifylista "B som i Blatteskiten" Haha vet inte varför.... Men vissa är fan bra ju . ;p

fast hur får man dom 3 första låtarna till blattelåtar? haha DARIN iaf, vafan michaela!




Nu ska jag kolla på 6 avsnittet av toppbloggarna och läsa en hel jävla bunt med bloggar som jag inte hunnit läsa nu i helgen :p 





    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0