Uhhhyaa!

Chill dag som vaaanligt.
Gjorde prov med Johanna när vi slutat, ÄNTLIGEN inga praktiska prov jag ligger efter med.


jaa . jag har en hårclips i luggen för jag inte såg något!




Efter det hämtade mamma och pappa mig och så drog vi och hämtade Michaela och Niklas och så bar det av till toys'r'us för att köpa djävulshorn till kvällen ;) Fan vad jag älskar det stället asså, man får sån feeling när man kommer in :D
och säg inte "åååh, ska ni klä ut er?" för det är fan halloweenfest och ni som inte gör det eller inte har iallafall någonting med Halloween att göra, är pisstråkiga!  





Nu väntar jag på mat sen sticker jag till Michaelaaa!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0