såå fail av mig!

Slutar som vanligt vid kvart i 12 idag, fett skönt på fredagar :)
Kom precis hem och har käkat en baguette så ska strax börja med städninges. "suck"

MEN IDAG! Fan , jag undrar vad jag tänkte med asså.
Jag hade jävligt brottom till matsalen för skulle med en buss från Kungsmad. Så då tog jag mina saker från skåpet som jag behövde träna på till nästa vecka.
Men eftersom att jag haft idrott fick inte allt plats så tröck ner det som gick sen tog jag det andra i handen. Dom sakerna som inte fick plats la jag på klädeshängaren i matsalen, pallade ju inte hålla i den när jag gick in. 

sen åt vi fort och så när jag tog mina saker igen så var min mattebok borta, så jag bara faaan då har någon snott den, så då skyndade jag mig som en jävla apa till skåpet igen eftersom att då ville jag ju inte ha med miniräknaren och det i handen när jag ändå inte kunde jobba..

sen när jag satte mig i bussen och kollar i väskan så ligger min mattebok där!!!! Och de sakerna jag la tillbaka var visst inte bara mattegrejer utan Bild&Form också som jag har prov om på måndag..
Fattar inte hur jag tänkte egentligen. Men aja så blir det när man är stressad!


Vi boxades och dansade idag på idrotten med, fan så kul är det . :D
synd bara att det är vissa människor inte inte bryr sig och bara gör lite för att dom inte vill att det ska bli jobbigt, så vi som gör det rätt och bra typ måste dö innan vi får sluta ..




och kan Mindy bli frisk snart ELLER !











Kommentarer
Postat av: Mindyyy

hahah fan va fult de ser ut!! ska du säga som va sjuk innan mig ;) jag är frisk nu pusss <3

2010-10-22 @ 14:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0