kan man bli mer efterbliven eller ?

Asså vafan är det med mig egentligen?
tror ni inte när jag packar upp min väska sen att mina bild&form böcker ligger där eller? Så vilka böcker var det jag la in i slåpet igen då? Som jag tydligen tyckt jag skulle ha med mig hem... haha, fattar fan ingenting ;o
SEEEN! hade jag precis tagit ut baguetter från ugnen och så skulle jag ta bort dom från gallret så hade en sån vante på mig.
Men så satt en typ fast lite i gallret så det lyftes och då fick jag värsta jävla reaktionen med andra handen och tröck ner. Problemet var bara att jag inte hade något på den handen så mina fingertoppar brändes sönder!!!!
250 grader, hej sveda, hej blåsoooor! åh , det är mer än 2 timmar sen nu och det bränner fortfarande som fannnnn. så sitter här med is och lär få göra ett tag.
och ni undrar säker detsamma som jag, vafan tänkte jag med?  Jo, jag tänkte inte alls .







sitter hos Viktor nu , hörs senare :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0