Hallu

Första jag såg när jag kom till Skolan var Johannas och Mindys tomatfejjor! hahah , dom hade solat solarium lite förlänge ;) Hela dagen gick vi och lullade på såna platser där inget folk var ;p


Efter skolan blev det stan med Nathalie innan bussen, köpte lite ringar.
Har gjort ett arbete om Akne med. Ska till Viktor imon och han ska hjälpa mig att göra en powerpoint till det (jo jag kan det, men han är såååå duktig på det som han säger så då kan lika gärna han göra det)  


min kines ;*



Nu ska jag kolla på Paradise och klippa mamma.
Och imorgon har jag prov i frans & brynfärgning, alltså kommer någon ha prov på mig med så kommer färga ögonbrynen och ögonfransarna imon igen. GÖTT :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0