freeesh!

japp , det är vad det är nu ..  Alltså mitt skrivbord.
Kommer 2 imon som ska sova i mitt rum hela helgen, som vanligt. Alltid är det människor som ska ränna här och bo i mitt rum. Men aja, jag drar bara till Viktor :)
Men iallfall, så då var jag ju såklart tvungen att städa mitt grisrum. Städade skrivbordet idag och resten imon. och ojojoj vilken skillnad ;) Har rensat ut massor av smink som jag typ inte använder eller som nästan är tomma. Hittade typ ingenting där innan men nu så :)

Dock blev jag fett ledsen efter, har ju fan inget smink kvar typ. ;( måste besöka stan!
Sitter just nu även med massor av smink i ansiktet massa olika ögonskuggor och kludd och allt haha , typ 5 olika fundations, olika kajaler, ögonskuggor och så i ansiktet . ;D för att se vilka saker som var bra och som skulle vara kvar och kastas och så ;]


Före ................ hahah, ingen kommentar om det!




Efter ..  bättre iaf (;






AHahahhahah , hittade dessa två med! SJUKT många år sen x) Känner ni igen er själva ? ;)


Har kollat på paradise hotel och Robinson så ska kila upp i duschen nu :) hörs!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0