fet helg!

Helgen har varit fett bra! Kan inte bli annat när den spenderas med Viktor!
Har ju varit på innebandy hela denna dagen med.
Mikis förlorade mot hovsaga tyvärr, men dom har ju i och för sig vunnit varenda fairplay cup dom varit med i, kommit trea i EM, vunnit SM, vunnit 2 gothia och så vidare så 5-2 var ganska bra ändå :)


Alvesta förlorade med, det såg bra ut i början men nähä .. :p 
Blev dock sjuuukt sugen på att spela innebandy igen! Saknar att ha någon sport att spela, att kunna tänka tillexempel "på måndagar och onsdagar tränar jag och i helgen match"

Jag började ju gyma men grejen är den att där jag gymmar så är de flesta människorna där på förmiddagarna på rehabilitering. Så ingen är där den tiden jag är där och jag är så jävla rädd av mig. Jag kan seriöst inte vara ensam, och nu är det ju mörkt ute på kvällarna och det känns som om någon ska komma in. Vet ju att det inte gör det, men kan inte hjälpa att tänka så. Jävligt tråkigt faktiskt.
Det var ju sjukt skönt annars att sticka upp dit och köra slut sig på rullbandet och sen hem för att kolla på idol och känna den där sköna känslan efter att man tränat slut.

såhär kunde det se ut när jag tränade ;)
JAA jag kunde faktiskt läsa och springa samtidigt, dock gick det inte lika fort att läsa men gick, gick det :
)



Nu blir det att dricka te ochy kolla på Onsdagens program av Kungarna av Tylösand!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0