dubbididoo

Kom precis hem från innebandyn, tyvärr förlorade dom ..
Men det var en ganska rolig match iallfall :) Imon blir det ännu mer Innebandy, Viktor ska döma i växjö vid HALV 1 imon .. huhu, det blir jobbigt!
Sen spelar Damlaget match med vid 4 så är sugen att dra ner och kolla och se hur det går för dom nu :)
Blir inte så mycket skrivande nu efter som att jag är hos Viktor, och vill ju inte vara allt för tråkig och osocial så...
Men vi gör ju ändå bara det vanliga :)
Men har bild&formen med mig så måste nog träna lite på den även om jag inte vill.. whä
Ska snart in i duschen iallfall & kolla på film :)
Juno går på tv och den vill jag se (har sätt den innan), men Viktor har aldrig sätt den men tycker ändå inte den är bra (?!). Men brukar bli som jag vill ju så ska nog kunna fixa det här med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0