Rubrik ...

huhu ..
jävla längesen jag skrev något här ... Sist var I'm back .. men ja det såg vi ju att jag tydligen inte var. ;D
Min pojkvän tjatar ungefär varenda gång jag säger något om en blogg att jag borde skriva något på min blogg igen.. men jag vet inte, vår bärbara dator är sönder och om jag känner mina föräldrar lär den aldrig börja funka igen heller. och inte roligt att blogga på en stationär (?!) 

Idag har jag iallfall vaknat upp hos Viktor. Alltid lika mys (: eller nej inte riktigt lika mys idag för han var så trött och off. men det var inte jag så tillslut fick jag upp honom från sängen så jag kunde få lite frukost ;) det vanliga ... Rostat bröd med smör, ost och marmelad och O'boy såklart :) Vi kollade på film sen hämtade föräldrarna mig för vi skulle hämta mormor vid tågstationen (y. För er som inte vet så bor hon i Falun 52 mil här ifrån så träffar inte henne överdrivet ofta. 

Har läst klart alla bloggar som jag läser + några random till så vet inte vad jag ska göra nu faktiskt. Därför jag skriver här . ;) 

Eftersom att jag inte hade någon redigt passande bild till inlägget så blir
det en på mig och han som fick migg att ens skriva det . (;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0