wha wha

Seriöst, har inte suttit så här lite vid datorn på .... jag vet inte hur länge.
Ganska skönt men ändå inte ;o Hänger ju inte redigt med som förr . ;) 
Men ville göra så mycket av sista tiden av sommarlovet ..

Började igår på Kungsmadskolan, i HVS10.
Verkar som en skit rolig linje, får bara hoppas att människor i klassen börjar snacka snart med , :) 

Det ända vi gjort dessa två dagarna är att få information och information och ännu mer information .. hah
Imorgon ska vi vara med Frisörerna och med 2;orna och så iallfall :) Kan bli himla kul. 2;orna i Skönhet & Hälsa ska fixa våra naglar, synd bara att jag rivit bort alla mina typ.  

tryck på bilden för stor bild .. lite långa dagar tycker jag . ;d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0