natti

Kvällen bestod utav att vara hos Michaela med henne linda och emelie. Hade även med mig Bella. Blev godis och skräckfilm(!?!?!?!?!) . Någon kommer att ha mardrömmar inatt!! Viktor vart är du?;(
Filmen söööög som satan med! Den hette typ bloody Mary. Titta inte på den! Eller på någon annan skräckfilm för den delen ;( ..

Emelie stack hem efter den och vi andra stack ut. till Folket vid Panos. jaaa SUCK!  Hade jag kunnat gå hem istället hade jag gjort det, men saken var det att jag inte vågade gå själv efter den där filmen.
Kändes som om Bloody Mary skulle hoppa ur från skogen fan ;o  (okej, skräckfilm eller inte.. jag är inte fan av mörker om man säger så).
Fast det var ganska trevligt vid panos ändå, det var inte redigt samma folk som vanligt. Eller okej, vem försöker jag lura? det var precis samma folk, bara inte alla på samma gång ...  
Men hade mjukisar på mig och var helt sleten, så passade ju in iallfall! (y

Tillslut gick jag och Linda hem vid halv 12 typ och jag slängde mig över kebabpizzan min fader köpt! Hade inte käkat sen frukosten vid 2 så den satt fint. 
Och nu har jag suttit här sen dess. Med Spotify och bloggar!  Läser ju typ inte bloggar när jag är hos Viktor (Kissie och Falsksanning är ett undantag) så har ju mycket att ta igen! 

Nu ska jag upp och sova iallfall.  Natti! 

 
  

NU VAR DEÄT EN JÄVLA FUCKER SOM SKICKADE DEN LÄNKEN MED SPOTIFY SOM INTE ÄR EN LÅT UTAN EN JÄVLA FUL SAK SOM SKRIKER, HADE VÄRSTA VOLYMEN SÅ BLEV CPPPPPPPPP RÄDD! JÄVLA SÄÄÄÄR VISAR ;(((



Nu ska jag ta ett glas mjölk och "sova".. snarare ligga livrädd i sängen typppp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0