Update

Jag veeeet .. Har inte uppdaterat på hela helgen typ ... Har inte funnits mycket att uppdatera om. Har varit hos Viktor, kollat på OC och varit i Växjö på kvällarna. Båda kvällarna har varit mycket trevliga, :) Fredags var roligast, då det var mest folk eftersom att det var Rix FM!

Men en sak som hände igår var att jag och Viktor kollat på OC <3 hela dagen, sen kom jag vid typ kvart över 6 att jag kanske skulle börja göra mig iordning eftersom att vi skulle vara i stan vid halv 8 för att kolla på Nellies dansuppvisning. 
Så sminkade mig lite fort, han inte fixa håret så blev att bara kamma det och sätta ett spänne. (intressant jag vet)
Men iallafall så kollade Viktor när bussen gick , den gick ju då vid 10 i sju och jag var klar vid halv typ , så det blev gaanska panik där eftersom att Viktor bor bortanför vattentornet och bussen gick ifrån stationen.
Så vi bara; jaha men vi skyndar oss som fan till Willys nu då och hoppar på där.. Tror ni inte att när vi ska gå så är kattjäveln borta? PERFEKT verkligen! Efter typ 10 min, hittar vi äntligen han i en garderob så då kunde vi sticka.
som grädden på moset så hade det börjat regna också!! Men vi gick fort som fan genom hela alvesta kändes det som!
När vi var vid början av viadukten så var klockan 10 i .. Vi tänkte då att snäääälla kan bussen vara försenad!sprang vi från Willys till busshållplatsen , dyngsur var jag av regnet med och kände mig så fräsh när vi kom fram (eller kanske mer som en dränkt katt). Dock blev vi ganska lyckliga när det stod folk där som skulle på bussen så vi visste att vi faktiskt klarade det!
Men saken var den att bussen aldrig kom. Den var full så den tog inte emot mer passagerare , TOPPEN!
Allt det här och så missar vi ÄNDÅ den där jävla uppvisningen!!! Kändes ju ganska förjävligt att inse att vi skulle få gå tillbaka hela vägen igen ...  
Men nej , då kom Johanna och Jennie som inte heller kom med bussen och frågade om vi ville ha skjuss in till växjö .. Kunde inte vara tacksammare i det läget! TACK :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0