uj uj uj

Kom hem någon gång efter 3 inatt.. Tvättade av sminket och somnade bums!
Kvällen blev väl som den brukar bli, ett par jävlaa slagsmål, polisen, väktare och så. Alltid kul att titta på. Förutom när det är någon jag bryr mig om som är med.. ;d 
En slog två stycken med ett baseboll trä i huvudet så det gick av på mitten. Konstigt nog mådde dom fin fint ändå? hah .. 
Ena bråket var ju så jävla löjligt att det ens blev till? En kille skrev en sak till en tjej asså en snäll sak, sen bara kommer hennes killes bror typ med sina polare och köttar sönder. Såååå meningslöst. Om ni ska bråka kan ni ju göra det om något vettigt iallfall. 

Idag har jag både mensverk och baksmälla .. UNDERBART! Men Niklas drog upp mig vid 10 för att jag ska till Viktor strax. Blir nog att bara lägga mig i hans säng och sätta på en film. Orkar verligen inget annat. 

Dagens I-landproblem var med när jag öppnade kylskåpet. Har inte ätit kräm på evigheter, men idag avr jag verkligen sugen som fan på det. Tror ni inte att den var slut just idag eller :O #!!#@ 
ville verken har macka eller fil .. Så drack ett glas mjölk (ofc) och en kopp te och nu sitter jag här. 
Ah känner att inlägget blev gaanska långt så inte många som orkar läsa allt tror jag inte så slutar här.. 
Uppdaterar från Viktor sen, chiao! 

 


 

Kommentarer
Postat av: Minna

Svar: okej, jag ska kolla upp detta och hör av mig senare

2010-08-01 @ 11:24:27
URL: http://trolletmf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0