suckkk

Seriöst, jag är värsta bra förloraren.. om det INTE är mot Viktor ;o. Dåligt väder var det och film hade Vi redan tittat på så vi spelade ett spel. Den försvunna diamanten. Så jävla fult. Den första sån saken jag kom på var en rövare, så alla mina startpengar försvann. Och men sen värsta flöt det på Jag kom på jätte många sånna och fick rubiner och Visum och så. Det tog skit lång tid för Viktor att komma på sin 2;a sån att vända. men tror ni inte diamant jäveln låg där eller? och då var han ca 10 steg ifrån dit man skulle tillbaka. Helt körd var jag ju då. /sadface som fan ...

ska fan ALDRIG spela ett spel med honom mer ........



fattar inte hur du kan göra så mot mig /cut


Kommentarer
Postat av: Du Vet Vem

vissa är födda för att vinna älskling ;) ;*

2010-08-01 @ 21:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0