regn, regn, regn

Är hos Viktor nu. Vi drog ner till marknaden direkt för att bara kika lite. Men tror ni inte vi han gå på typ 1 och en halv gata sen kom Vislandas morgonregn (värsta monsunen typ>.<) till Alvesta. Så vi gömde oss i bokhandeln. Jag fick lite tid att kolla runt lite efter saker som jag behöver till skolan , så som kalender , pennskrin och så :)
Vi sprang till hemmakväll och gömde oss sen när bokhandeln stängt. Jag har inte ätit godis sen förra söndagen och ska inte göra det mer heller hade jag bestämt, men det tyckte inte Viktor om så han fick mig att ändra mig, så på Lördagar får jag äta iallfall. haha
Just nu sitter vi lite småblöta och tittar på tv och nu blir de fika! . booya!


uäääk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0