måndag

Kom precis hem ifrån affären och tvingade bort Koffe från sitt spelande så han kan steka hamburgarna. Lite kan ju dom andra göra också. Känner mig som världens jävla hem biträde när föräldrarna är borta...

Fick sån jävla panik innan när dom undrade varför jag inte var på mötet, OJ hade jag helt glömt bort. Dom borde veta vid detta lagret att jag inte kan hålla reda på sånt så Janne borde ha skickat sms igår faktiskt och påminnt mig!
Jag gjorde ändå ingen nytta där, kollade på när de andra 9onde klassarna visade upp sina danser på idrotten, hahahah. Dom videorna ville man ju bara lägga ut på Facebook direkt, hahha . :D

Aja nu är maten strax klar! och så kommer Viktor strax :)
hörs senare!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0