Hemma igen

Kom precis hem nu ... och det suger. Det är så skönt att vara hos Viktor, även om det ända vi gjort idag är att vakna vid halv 3 och sen kolla på OC. Men jag gör det ju ända på honom.
Är så van vid det nu att nästan alltid vara med honom, så när jag kommer hem så känns det så tomt. Även om både mamma, pappa och alla hundar är runt om mig så är det ändå något som fattas. I sängen, i duschen, vid frukosten, någon att ligga och dega med framför TV;n. Även om hela soffan skulle vara full med människor, skulle det ända inte vara samma sak som att när det är du&jag




Kommentarer
Postat av: <3!

älskar dig över hela mitt hjärta !

2010-08-04 @ 19:29:57
URL: http://lgothberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0