chillidill

ååååh ... suger lite att jag inte hunnit komma till datorn denna veckan ..
kommer typ bara hem packar något och sticker igen, sen när jag kommer hem äre dags att sova och upp 05:45 igen.

Ganska skönt att börjat skolan igen och komma in i rutinerna iallfall.. Men trött är jag och allt annat jag ska hinna med blir så stressigt. Idag är den ända dagen jag chillar och tar det lugnt .. och det var för att päronen sa till mig. Aja, behövde det.

Idag hade jag matte i 30 min, stack ner till samlingssalen och var där i 5 min när elevkåren snackade. Hade lång rast sen idrott som vi inte behövde byta om till utan hon gick igenom betygskriterierna och sånt och släppte oss tidigare, sen hade vi ännu mer lång rast sen skolfoto och så slutade jag kvart i 12 (y  gaaanska chill!

Nu passade jag på att dra in ett inlägg. Kollar på film med Michaela och Emelie och har precis käkat tacos spricker typ ..
Aja fan vad långt det blev ...  Hörs sen , lovar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0