Angelica next!

Therese har åkt hem nu. Hon ska ju jobba imorgon. :)
Är fett mätt, åt ett mjukt bröd och ett hårt bröd med tacos och nu spricker jag typ. Blir ju inte bättre för att jag proppar i mig läsk och godis ändå ;d.
Vi kollade på en film också , The ladykillers SJUKT DÅLIG FILM! usch

Ska snart dra mig till Angelica, hon har ju blivit väldigt mörkhårig, måste se hur det ser ut , säkert as snyggt ;) Ska ta med min hårförlägning också så ska hon se hur hon ser ut i det, :)  Så har tvättat det och så så det är lite mer freesh ;)

Hade hoppats på att Viktor skulle komma hit och sova med , men nej då har Markus och Martin snott med honom till Växjö.  Aja ska väl inte klaga , det är inte ofta dom får det så have fun och ta vara på tiden ;)


BIG NO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0