Torsdag

Cha Cha, idag var det skoljoggen i skolan och fuckkkk den! Jag och Anna skulle springa den långarundan tillsammans men då sprang vi fel för det var så fett dåligt snitslat. Fatta arga vi blev eller, så efter 30 minuter var vi tillbaka till grusplanen och köttade dom som hade fixat det.

Men aja. Jag kom hem för en stund sen, käkade lite med min bror och nu sitter jag här. Som jag egentligen inte borde göra för jag har 1 hel A4 att skriva om min Mobergtur tills imorgon och jag har inte börjat. Sen måste jag packa mina träningsklädere och packa upp dom jag haft i skolan sen äta 1 gång till. Och jag ska hinna gör allt det på typ 1 Timme. Sen ska jag och pappa till sjukgymnasten i växjö med Hedwig och hon ska gå i trasken. Sen blir det att feting skynda oss till min träning.

bjuder på en lite smågammal bilddddd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0