Tisdag

Hej hej, nej igår blev det ingen uppdatering pågrundutav att jag åkte bussen efter skolan hem till Therese, var där och sen drog vi till träningen. Kom hem vid 10, käkade, duschade och sen orkade inte sätta mig vid datorn. Men iallfall, när jag kom till Therese så stod min gullebulle och stekte pannkakor till mig, ehee MUMS som fan på det! Sen kollade vi typ på massa TV, innan vi drog.

Träningen var faktist roouuulig! :)) Och idag var det typ en vanlig dag, fast det var skol IF möte så jag slapp hela NOn , HALLELUJAH asså. Nu ska jag sitta här lite, käka och försöka börja med en läxa som skulle varit inne i fredags, får se hur det blir med den ... Innebandy träning ikväll med, wohoooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0