Onsdag

Hej Hej, tänkte försöka slita mig ifrån boken och skriva ett snabbinlägg. Efter skolan följde jag med michaela hem, vi käkade massor och stack sedan för att möta Angelica vid bussen :) När vi mött henne så var vi lite i Vislanda och pratade med människor som kom. Michaela stack, så Angelica och jag gick till mig för att hämta Bella. Det blev att gå en runda och prata om allt som vanligt, gos :) . Just nu har jag precis käkat och kollat på Sverige-Malta. Fett dåligt med bara 1-0 omg >.< Menmen.. Läser världens bästa bok, eller ska jag säga en bok av världens bästa författare. Syskonkärlek av KATARINA VON BREDOW <3 Jag har läst alla hennes böcker flera gånger om och hon är en sån sjukt bra författare så det finns fan inte ord för att. Nu ska jag gå och läsa ännu mer! tror det är 4 gången jag läser just denna boken, topppen bra (y

Imorgon är det förresten skoljoggen. (y   Efter den så har vi lunch sen 1 lektion och sen idrott. Och som grädden på moset  FOTBOLLSTRÄNING, äntligennnn !

vi vet, vi är tuffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0