Onsdag

yees, nu har jag och Therese precis käkat och jag läser lite bloggar. Denna gången blev jag överraskad med potatisplättar, gott värre! Jag ska ta och försöka göra lite svenska med, jag sa ju att jag skulle göra det igår men det gick inte så bra. Eller det gick rättare sagt inte överhuvudtaget. Har fortfarande inte börjat. Lite fail på mig asså.

Just det glömde säga att igår när jag kom hem ifrån innebandyn så fick jag sån damp på att mitt uppklippning på överhåret blivit så lång så jag tog en rakhyvel och tog bort ungefär 10 centimeter. På vissa ställen mer, andra mindre. Så nu känns det lite bättre igen :)  

Sen undrar jag om någon har ett tips på en bra Wavetång, måste hitta en ny någonstans. Det finns ju fan inte i en ända butik, det finns massor av plattänger, locktänger och massa sånt men fan inte en Wavetång, får fucking damp på det >.<

Aja, svenska ar det . chiao


Gullebulle ;) <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0