Neeeeeeeeeeeeej

Jaha, då är man sjuk. Tog precis tempern och den visade 38.2 och eftersom att jag har väldigt låg temp så är det mycket feber för mig. Har även vita blåsor i halsen såg jag precis, jag har alltid ont i halsen när jag vaknar andra halvan av året men nu var det ju ett tag sen jag vaknade och har även druckit te så tyckte det borde gått väck, men som sagt så kollade jag i speglen och då var det saker i halsen som jag itne ville ha där. även sen ''snoppen'' som man har i halsen var typ halva delen vit, haha . typ cp

Menmen, detta gör att det inte blir Michaela idag, tråk. Mamma och pappa är fortfarande på Öland, Niklas ska till en kompis och Koffe ska och Lana, så jag får sitta här helt lonley med datorn och hundarna typ :(  Men kan ju alltid önska att jag är sjuk på måndag för då är det skolfoto, uschh . Man blir verkligen ALDRIG bra på dom. Fast kanske sticker dit bara för att vara med på det, för det är ju ändå sista året.


Sminktips från Amir är väl alltid trevligt.  eller ? ;)




Eller när han leker sina kompisar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0