Min bror gör verkligen allt för att få mig arg

Jag: Gå till affären och lämna filmen.
Niklas: okej, jag köper chips till mig med å så.
Jag: aha, men köp till oss andra med då
Niklas: nej ni får väl gå själva
Jag: men förhelvete lägg av köp till oss också när du är där och jag är fan sjuk

efter 15min kommer han hem igen

Niklas: Så, om ni vill ha så får ni gå och köpa det
Jag är tyst
Niklas kommer och: Kolla jag köpte bara till mig själv ska ni gå och köpa eller?
Jag: Nej, jag vet att du köpte till oss också, bara det att du vill att jag ska tro att du inte gorde det och få ett utbrott...
Niklas: neeeej, kolla då :O
Jag: ah okej
jag går mot honom
Niklas skyndar sig till bordet för att kasta en ryggsäck på påsen han handlat ihopp om att jag inte ska se den
Jag: se jag sa ju det, och bra att du typ mosade allting nu.
Niklas: jaa !  ''slår på väskan som ligger över chipsen''
Jag: MEN FÖRHELVETE LÄGG AV !!
Niklas: Se, nu lyckades jag :D


idiot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0