Måndag

Cha Cha. Sitter hos michaela just nu så skriver lite fort. Vi ska nog sätta på en film och käka popcorn, sjuklingar som vi båda är. Skoldagen gick väl bra, har varit helt hyper typ. Är alltid det när jag varit sjuk och inte umgåtts med någon på någon dag ;o. Skolfoto var det ju idag med, OMG!!! Föurom att jag knappt syns för jag står bakom Chamoouni. Hans huvudbörjar typ precis exakt där min haka slutar, så ser ju inte halsen eller någontin endast huvudet typ. Så ser ju inte alls fet ut typ >.<  Mennnmen....

Just det, ni kommer inte tro det men det är faktist sant Linda Göthberg KANSKE ska börja på Innebandy imorgon, troligen iallfall ;). HAhaha, jag skrattar till och med själv när jag tänker på det. Men det laget har endast spelat innebandy i 1 säsong så vi är väl på samma nivå typ iallfall. Men det är typ för att jag känner att jag vill göra något mer än fotboll och många av mina kompisar spelar där och dom behöver mer spelare för att kunna spela i serien så, ja snäll som man är så ställer man ju upp ;) (a).

Men nä, nu ska jag inte sitta här längre nu ska jag och michaela gå och gosa ner oss med popcorn och film! 
puss  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0