Måndag

Yes så här här det, att jag precis kom hem ifrån Michaela och gjort en kopp te till mig och Christoffer. När jag var hos Michaela stack vi till Ica och köpte ett 2 liter glasspaket som vanligt, Vanilj/Choklad denna gången, helt ok! Sen satte vi på en film som jag för tillfället inte kommer ihåg vad den hette. Har sätt den innan, men den var lika bra denna gång (y. 

Efter den stack vi hem till mig, hämtade Bella och sen stack ut. Träffade David, Anton och Ijo och bosatte oss vid panos och snackade om massa möjligt, bli inte förvånad om du var en av alla som nämdes ;) Hade faktist jacka på mig, haha detta låter kanske helt knäppt men har ju bara gått runt i koftor och tjocktröjor hela tiden under sommaren men nu tog jag en jacka och herregud vad skönt! Bara känslan av att ha en på sig var sjukt go, den var inte så tjock men ändå gudomligt skön. Hahah, ska nog stoppa där det låter fan som om jag tänder på jackor ;O. Nu ska jag kila upp med te koppen till bror min, Chiao ;*

förresten, det BLIR innebandy imorgon, det är bestämt . wiho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0