Godmorgon gullungar

uschaa, nuu vaknade jag. Eller vaknade tidigare men låg och somnade om och vaknade hela tiden, fyfan vill bara ligga i sängen hela dagen. Och Jag som alltid är hungrig hela tiden känner verkligen inte för mat ens. DÅ är det illa ;o haha. Men har druckit 7 koppar te, så nu mår jag illa. Känner mig fett svag och ska nog krypa ner i sängen igen strax. Mamma ringde precis och sa att dom var påväg hem ifrån Öland, tack gode gud! Då får pappa göra varm choklad och pyssla om mig och mamma (som även också blivit sjuk tydligen).

Hoppas på att bli lite piggare till imon så att jag kan gå till skolan. Det är ju skolfoto. Vill gentligen inte men somsagt tror jag skrev det igår, det hör faktist till tycker jag och det är även sista året ju. Menmen, vi får väl se hur det blir. Kommer ju inte kunna träna iallfall. tummen ner på deeeeee. ;<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0