BLOGGG IGEN!

Fyfaan, bloggen har inte funkat på 3 dagar ;o asså det ahr inte funkat att logga in på den eller någonting .. Så fett störande. Men nu när jag testade igen så funkade det,  happy faceeee :D

Kom hem ifrån Mobergrundan igår iallfall. Alla vet kanske inte vad det är, men när man går på min skola i 9:an så cyklar man alltid Mobergrundan med klassen i 2 dagar. För er som läst Utvandrarna eller sätt den vet vad det är kanske. Vi cyklar flera mil om dagen och så syklar vi runt till dem olika platserna som Utvandrarna handlar om. T.ex Duvemåla, Korpamoen och Klasatorpet m.m   Just dom guidade visningarna på dem olika ställerna är fett tråkiga men sen sov vi ju på ett vandrarhem i Moshultamåla och där var det massa roligt!  ;D  Men nej jag orkar inte berätta vad vi gjorde å så,  massor av saker var det iaf, ni får skylla er själva att ni inte var med ;) Säger sin Dessie, ''feel the pain''! 

Just nu sitter jag och kollar på massa videbloggar,  hahahahaaa,  härligthärligt(y 
Senare när jag orkat göra mig iordning drar jag till Michaela :)
pusss

hahaha , aaw . :'d Hur mycket du än försöker så går det inte, inseee ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0