VINNST!

Jag vet, jag ahr uppdaterat fett dåligt !
Men min helg har varit toppen ! förutom att det var fett tråkigt igår kväll ;o  Men jag överlevde med att kolla på Robinson och massa annat (;

Idag stag man upp klockan 7 , för att sen åka till Alvesta. Sen vid 1 typ åkte jag till therese och vi drog vidare med hela familjen till hennes Mormor och åt å så , det var himla trevligt ;)

Nu kom jag precis hem från matchen  :)
Den slutade 3-2 till oss och för mig blev det 2 mål och Mohedas bästa spelare. (y Och så leder vi ju serien nu med, det var ju toppen :))

gå in på Mohedas hemsisda och så kan ni kolla vad det stod om matchen innan den spelades och ikväll kommer det in där det står om matchen  :)
/L 






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0