.

uuscha, det var inte så jätte jobbigt som jag trodde det skulle vara att stiga upp när klockan ringde vid 05:00. Men sen när man varit vaken en liten stund, shieeeet >.< då kom all trötthet och man var som en sengångare... men det var bara att köra och hämta upp Thärre, dra till moheda och sedan packa dem dära frallorna..

Vid 7 tiden kom jag hem och la mig för att sova igen.. satan så skönt det va :) 
Vaknade 11 utav att Niklas väckte mig, käkade frulle, ringde och väckte michaela och gick ut för att sola mellans hon skulle göra sig klar (: 

Sen ringde hon och ville att vi skulle in till växjö och visst, vi skulle väl ändå inte haft något bättre för oss.
Marie hämtade mig med moppen, körde hem till michaela och så drog vi in till växjö dårå , KANON KUL (Y) Hihueee :D 
vi käkade på donkan, åt glass, tjockade ännu mer  och gick runt och fulade oss, precis som på gammla dar ;))
Kom precis hem nu och har haft en toppen dag :D 
Blir att dra ut med Emelie sen med , längesen vi umgicks själva :)))))
Vad händer ikväll ? ;) 
pöööss 
/L



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0