bad hair

uscha , låååång dag ... eller nej , haha inte det minsta :) men ändå sjukt trött ;d
I skolan idag var det som vanligt förutom att vi vid klockan 12 kollade på musikalen Hair. ehm, vet inte redigt vad jag ska säga. Den var typ helt kass. Alltså dom som spelade och det var ju bra, men själva musikalen var inge bra, typ bara 3 låtar var dugliga att höra på och slutet, ;O fan helt cpt !
Men jaja, fick ju sluta när vi kollat klart på den 10 i 2. Då satt jag och väntade på bussen med Issa till 10 i 3. En aning drygt ;d  Men trevligt var det iallfall , :)
Tog bussen hem tillsammans och så träffade vi Annie och Julia som skulle hem till Julia, så jag tog följe med dem. Och gissa vem man träffade på dårå  ?  bääästa vän , :)) HAppYFACE på det, stannade och pratade med henne ett tag , tills det började regna. Då begav jag mig hemmåt och satte mig här :)
Ska strax käka fläskpannkaka med sylt,  mumma på deeee va . :)))))
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0