torsdag

uscha .. vaknade efter världens mardröm, haha tänker inte berätta om den för ni kommer tycka den är värsta klen.. men jag tyckte det var jätte läskigt iaf . xd  jag skulle fan dö ;O     Men precis då vaknade jag iallfall och så märkte jag att jag försovit mig i 40 min . >.<   .. . tänk om den ringt, då hade jag sluppit att drömma den :O  men iallfall, det avr bara att pallra sig upp och göra sig irodning och sen åka 9 bussen in istället .... slapp Spanskan iallafall, lite chill de iallfall.. 
för sen klockan halv 11 skulle vi kolla på en konsär ,  OMG säger jag bara .. hahhah , den var helt sjuk . xd

sen var det spy mat, sen NO och sedan fotboll :)  Och då bytte jag om  och gick ner till Hedda för att han skulle tejpa min fot . Men nehej, då hade inte han någon TEJP ! så jag fick itne vara med .  ....  så jag stack och bytte om och så stack jag till bussen, klockan var 20 över 1 då, men det gick ingen förens klockan 10 i 3 så jag gick in och kollade på slutet av Hair musikalen som kosmonova var och kollade på ;)  Sen satt jag och väntade på bussen och Issa kom och åkte med mig :)

Sen har jag suttit här sen dess... + käkat lite pizza ...  Fetto på mig . ;<

Imorgon har jag matteprov, snopp på det ...
På lördag konfimeras Therese också , och jag har ingen aning om jag kan gå på hennes konfirmation för min farbror fyller 50 och vi ska dit och sån shit .... fiiiitta, ;<   
/L


Innan fotbollen ....   fy fan vad vi är cuuuula  ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0