måndag

ujuj . förlåt för att jag inte uppdaterat . Men har inte orkat, har fan gjort massor dessa lediga dagar   ;d
tillexempel spelat 2 matcher, varit i skurup på hundutställning, pluggat  :O och massa mer . så har inte pallat skriva här :p
men Here I am , :)   Jag sitter hos Therese och har precis smällt i mig massor av glass och ska snart åka och träna (;
 Fick tillbaka mitt matteprov idag, jag fick 36 poäng av 40 IGEN!!! och det gör att jag var 1 poäng ifrån MVG   IGEEEEN! !!
så arg blev jag . ;@    och jag hade igentligen 1 rätt till , jag hade svarat  3 sjättedelar ,  men bara för att jag inte förkortat det till en halv,  så fick jag fel . annars hade jag fått mitt MVG  ;((((
jaja , händer today ? (:
/L

för att therese är gull :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0