min valborg, IGEN

jahapp, då ska jag göra ett försök med att orka skriva om hela min valborg IGEN. Jag skrev ju allt 1 gång, hade skrivit hur mycket som helst, men så råkade allting markeras när jag la in en bild i slutet och så var jag såklart så nsabb och råkade trycka på enter så försvann varenda lite jävla bokstav ;<
kanske inte blir lika många detaljer eller så missar jag något men aja ...
Min Valborg då :

Den började med skolan såklart, jag skulle igentligen spelat träningsmatch med skollaget mot moheda, men min fot tillåter fortfarande inte det ;< fuck den! det blev 0-1 till dem iallafall.. men dom hade fan gymnasieelever + folk från grönkulla för att dem inte hade lag annars ... Men det var sjukt jämt, men rikitgt jävla kass fotboll. Båda lagen var äckligt dåliga igår . ;s
Träffade Fidde med som var där och kollade, det var ju inte igår det nej :o 

Men efter det skulle jag ta 10 i 3 bussen in till stan med Ella och Tea, men nej så blev det jag åkte med Peter in istället. Höra på hans pladder hela vägen, shiet asså. hahha för rolig är han ;D  fick sms av Ella som värkade lite orolig och  undrade vart jag var . men jag svarade inte . Sen när jag kom in till Växjö satte jag mig och väntade på att Ella och Tea skulle anlända med bussen och gissa om dom blev förvånade och undrade hur jag kommit dit redan, dom trodde jag missat bussen ;D  hahah . 

Men sen blev det att gå runt i stan med dom och kolla på massa saker, köpa lite också :) 
Efter ett tag kom Thärre också, så skilldes vi från Tea och Ella och gick till pasta baren och käkade, muuums på det :) Tyckte vi kunde vara lite nyttiga förengångsskull när vi var i stan och inte frossa i donkan mat hela tiden. Efter det gick vi runt på stan och jag hade bestämt att jag inte skulle köpa något innan jag åkte in men nejnej, som vanligt så kan jag inte hålla mig ;dd Stan är inte bra för min ekonomi asså... men blev inte så mycket denna gången :) 

trosor
bh
3 örhängen
1 halsband 
1 fundation
1 vit kajalpenna


fattar inte varför jag alltid ska köpa fundation när jag är i stan ;o jag har värkligen grymt med överflöd av det nu ... 

Men sen vid typ halv 7 tiden kom Michaela, Emelie och Linda och så stack vi till bion och kollade på 17 again . den nya med Zac Effron,  ÄCKLIGT JÄVLA SNYGG ÄR HAN :''''d  - Hjärta som faaan på honom !!!!!
Filmen blev helt cppppp bra när det var han som var med, men om han inte varit de hade den nog inte varit så jätte bra ;o  men nu var han ju det, så nu var den helt bääääst

Efter bion åkte Therese med bussen hem till alvesta och vi andra gick till konsum och väntade på att Lindas mamma skulle komma och hämta oss.. Michaela fick värsta äckliga, stinkande sprit alkolist gubben som en ny bästa vän :) dom pratade om allt typ, tex hans barn och hans jobb och massa skit. och så började han gråta ;(   så sorgligt  ... jag hade med gärna kunnat prata med honom om det inte var så att även om jag stod 2 meter ifrån så stank det så mycket att det stack i hela näsan. ;ddd   hahah , men roligt vare iallafall att lyssna på dem två :)

Efter att Lindas mamma hämtat oss så åkte vi hem till Linda, dem typ bytte kläder och så stack vi till Torne där det var fullt med folk och sjukt trevligt :) många man redan kände, men även många man inte kände himla trevligt  (y
hände väl lite tråkiga saker med, men göre inte alltid det när det är fest lixom ? sånt man får ta ... 
var hemma runt halv 2 tiden, pratade med brodern min, tvätta bort sminket och gjorde mig i ordning, sen blev det att krypa ner och gosa med sängen som jag längtat efter sjuukt mycket !
Men som hel het blev min Valborg suuuuuuuper :
  
Idag blir det att gå ut med angelica, sen vänta på att temperaturen ska stiga lite så att jag kan göra ett nytt försök med att sola  ;) TÅRTA ska jag äta med  :D  för min bästaste bror fyller år today ! 
Hur blev eran valborg ? :))
puuuuss som fan på min iallafall !
/L

 
väntar på soool väder

                     
                                  b ä s t a     v ä n  <3


Kommentarer
Postat av: terre ofc ;D

wäääh, min valborg fortsatte och blev mktmkt bra (yy bara för Zac Efron är miiiin :D mahahaha , <33



hjärta på dig <3

2009-05-01 @ 16:15:49
Postat av: Linda

ameeen super (y :D

fuuuck u , han är min så ät skit!



hjäääääärta på dig bby

2009-05-01 @ 20:22:51
URL: http://lgothberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0