party, party

Nu har även linda vaknat. eller lite halvt iallfalll ;p
tummen upp för gårkvällen (yy Vi tränade i 1 timme och då spelade vi bara hela den, typ A-laget mot B-laget. Och A-laget vann ju då. suuuper ;) (y
efter träningen blev det att skynda sig som satan. sminka sig och göra sig iordning och allt. Självklart gick Proppen, precis när jag fönat klart mitt hår , ;d  haha , det blev lite sadface ...alla fick stå i typ asmörkt inne på toan för att göra sig iordning .. men ah . ;d
när alla var klara bar det av till F-A !   Vi startade lite mjukt med en kubbturnering där vann mitt lag , yeye ;))
Kvällen blev himla bra (y trotts den stora åldersskillnaden på alla, (lixom vi är från 15 upp till typ 38 eller nått, dom flesta ugefär 22) så blev det suuuper. nästan mycket roligare än  bara massa jämnåriga (;  
Detta fick mig att typ   looove my team ! (;   Jaja som sagt, sjukt kul blev det, lärde mig även en del skål visor, haha .. men dom kommer jag inte ihåg nu ;o  men jaja , jag var hemma typ 20 i 2 igen och min säng har nog aldrig varit skönare ;)
kommer väl kanske bilder, när ngn skickat :)
Idag blir det bara chill, fan är astrött . ;d   ska gå och göra lite te nuuu (:
hare bra och puss på er
/L


Kommentarer
Postat av: terre !

tack för den hörru ;o!

2009-05-23 @ 22:38:31
Postat av: Linda

vadå, tack för den hörru ? ;O

2009-05-23 @ 22:40:16
URL: http://lgothberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0