alvesta

Gårkvällen var braa . (y
klockan 5 bestämmde jag och Therese att vi skulle hitta på något i alvesta , så jag tog sex bussen in och träffade henne där .. Sen gick vi självklart till 88:an och köpte typ 1 kg godis . :d  mums på det .. 
Sen drog vi och satte oss på en bänk och shiet, hahah . ''dagens ungdom'' Therese . ahhahah :'d
Sen ville inte inte jag gå runt med den fete godispåsen, så jag knöt ihop den och gömde den i några buskar för att hämta den sen . haha , den avr kvar och det avr lika gott efter några timmar :D

Men jag och Therese drog oss till Netto iallfall. Där det var massa folk, Mogge tex som jag inte träffat på ett tag nu :)
och Max och Wille , som hänkade på oss och vi drog iväg lite överallt . :)  HAhah , coca colan ftw! cppp är William . ;dd
Men jaja sen träffade vi massor av annat folk och sen ah, vid 20 över 10 tog jag bussen heeeeem . :d
puss på kvällen och på Therese, Max och Wille :))

Får hoppa konfirmationen idag ... ( n  .Men åker till min syster och firar mina två bröder istället .
Vad ska ni göra idag ? :)
/L

:) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0