helgen å så ..

FY på mig ... jag vet , har inte uppdaterat här på länge .. men ujuj , har haft suuuuper mycket att göra och har inte haft tid . :o

i lördags var jag hos min farbror som fyllde hela 50 år .. fyfan vad bra, nu äre bara halva livet kvar och så blir jag av med honom :))))) , han är fan den värsta farbrorn jag har och jag har ändå 5 stycken . ;d
Men det blev väl trevligt typ, mycket skratt å så :)  . men YLVA fitta kom ju inte, bara för att hon trodde inte att jag skulle komma så då sket hon i det ... åååh cpbarn . ;<    menmen . hade ju andra kusiner som var lite sociala iallfall . :p

Efter det vid typ 5 tiden  så åkte jag till min syster Camilla och sov där . Lekte massa med alex, huhu vad jag älskar denna unge :)))  men trött blir man efter ett tag, shiet lek med honom en hel dag så ska ni få se . ;D 

HAhaha , han har börjat på fotboll med ! :D   han är inte ens 3,5 år och han har börjat på fotboll, haha . lite gulligt sådär ;)
I söndags vaknade man halv 8 av detta    :   ''BU!'' PANG ''BU!'' PANG hur länge som hälst till jag kollade på honom och sa att han skulle komma in i stället ... jamen då tyckte han att vi skulle brottas  ... ehe , noway fan ... låt mig vakna först cpbarn . ;d 

aja, sen efter massa lek och stojj så skjussade dom mig till Moheda där jag skulle sammlas för match mot Åby/tjureda ..  MASSOR av sång blev det i bilen för att alexander inte skulle somna . xd  tyå  Pippi och emil, och bä bä vita lam och skit , hahah . GO LINDA ;D 

matchen behöver vi inte snacka om , >.<


Nu sitter jag här hos therese och vi har frossat i paj och ska träna snart  ;)
tjockhej
/L

för att therese är söt.... eller ngt (;


   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0