puuuuss som fan på dagen !

äntligen hemma  :D!
kunde inte skriva tidigare när jag var hemma för det åskade som attan då .. (n
menmen ...

Dagen började med sovmorgon , himla skönt :))
Pappa skjussade mig till spånen till klockan halv 10 och sen var det orientering, jag och therese var taggade !
Och det gick suuuper , ! förutom när vi skulle ta en genväg som , ah .. inte blev ngn genväg . ;d  men ändå , resten gick skit bra ;)

När jag och Therese skulle tillbaka till skolan så skulle vi åka på hennes cpcykel.. vi har råkat ta sönder hennes andra cykel som är på lagning  och inte kommit tillbaka , så vi fick ta hennes gammla lilla skruttiga som knappt kommer framåt . ;d  när vi kommit en bit så började den panga hela tiden , haha helt sjukt var det .. sen helt plötsligt exploderade hjulet . xD  Fyyyyyyfan vad vi skrattade, hahah .. rädd som ett as blev jag när jag satt där bak . x'd
Men vi hade tur, Ivona och Emina kom precis efter och plockade upp oss och så ställde vi Therese cykel någon stans . :p
 
efter det så gick vi och åt i matsalen, sen skulle vi ha picknik hon och jag på slätten utanför simhallen. men så började det regna .. sadface på det . ;<  ..   Men då gick vi ner och bredde plats i ett av omklädningsrummen, och hade det hur trevligt som helst :D
dom som bytte om då och då tyckte väl inte riktigt om att vi satt och hade picknik när dom bytte om och sånt ,men ah . det var väl inte vårat problem :))

efter det åkte jag hem med bussen så jag var hemma vid 10 över ett .. Då blev det att göra sig iordning och dra till Vislandaskolan för att möta Michaela, Marie, Linda, Emelie, Lina och Therese . Då stack vi hem till michaela och så gjorde dom sig iordning för Johan och Jenny balen och blev så fina så :)  själv fick man leka stylist istället  ;d  huhu . då blev dom ju ännu finare ;))

nu sitter jag här och har precis käkat . imon har man omprov på franska revolutionen . jippie . ;<
puss
/L

lite bilder från dagen . :d  klicka på dom för att få dom större.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0