tju

hejhej !
matchen igår som typ INGEN ville spela gick toppen (y ;)
6-1 till Moheda .  (yy   jag fick göra come back som mittback, men ah målsugen som man är blev man lite sur . ;d men det var roligt att spela  :)) tummen upp för det !

hahah . min bokrecension failade jag helt totalt med . xd NO-provet med . ;d
MEn bokrecensionen var lite rolig ,för alltid när jag står vid tavlan och ska redovisa så börjar jag gapskratta och gör det hela tiden ... ehee    . jag fick iallfall fram om vad boken handlade om och vad jag tyckte om den , tror alla förståd lite iallafall (;

Imorgon är det orientering klockan 20 i 10 sen är det mat kl 12 sen är det fotboll . himla soft dag jao :D
Det blir att springa med Therese  . fan kan ni tänka er, hon har fått mig att springa orinteringén ! ;d
yaoyao .
vad hittas på  ?(:
/L

Kommentarer
Postat av: therese

bara för jag är lite bättre än alla andra ;)

2009-05-28 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0