tisdag

sitter hos Therese och väntar på att åka till matchen. B-lags match, spy på det >.<
vi har typ INGET folk så kunde ju inte precis tacka nej .. till och med 2 målvakter ska vara utespelare . ;O   haha helt sjukt är det ... men jaja iallfall . Jag och Therese har laddat med rabarberpaj och vaniljsås på hemkunskapen och sen massor av tårta när vi kom hem till henne .. så vi lär ju inte göra annat än att rulla fram sen (; 

Har svenska redovisning imon . muntlig Bokrecension .  skulle gjort den nu , men glömde svenska mappen  OCH NO mappen . som jag behövde för jag har ekologi prov imorgon , och kan inte ens vad ett ekosystem är . ;d jag kan det i 5 sekunder sen glömmer jag bort det igen och någon måste förklara ... >.<

HAhah , förresten har det varit en häääärlig dag :D
flourtanten fick hyyyperdamp och lekte dektektiv och på hemkunskapen blev det mat krig med lök och tomater och skit .. sen  helt plötsligt kom det en plastfigur flygande rakt på micron så hela glaset pajjade sönder . ;D   LYCKAT Enes . (y  ;) eller kanske inte :p

men nu ska jag ah .. vara lite social mot therese kanske (; 
kom och kolla på matchen 19:00 på IP !
/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0