R.I.P Emelie

Pappa vaknade vid Fyra tiden av att det luktade rök, han trodde det brann i vårat hus och kutade runt för att kolla. Men nej han hade fel, allt var som vanligt. Han gick och la sig igen.. Men nej allting var inte som vanligt, inatt har det brunnit i ett hus ca: 500m ifrån oss. 
Jag tänker inte säga mer, ni får läsa själva på smålandsposten med mera eller nått.
Men det som hände var hemskt, jag kände inte henne, men jag lider så jävla mycket med er som gjorde det och stod henne nära. Jag vet själv hur det är att förlora någon som man älskar och tycker om och det finns inte ord för det !
Dem som aldrig gjort det, kan inte komma i närheten av att förstå hur det känns.


 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0