mys

Hej igen :)
sitter och myser med mitt typ bortglömda marsvin Molly för tillfället :)
typ as längesen det hände  , skäms nästan ;<  men har tillochmed gjort iordning hennes bur, kors i taket ;)
tog bort julkulan som jag hängde dit i julas .. ahahah , inte en dag försent va ? ;D

Jag har precis läst klart Linas kvällsbok 2 , och då blev man ju lite inspirerad .  . .haha,  ni som läst den förstår .
fy vad dum jag varit mot lilla söta Molly ;(    men ändring på det !   (ett tag iaf ;d)  ehee ...

nu ska jag kolla ifall det går några bra filmer på tv, annars får jag gå in på internet och hyra en :)
Ha en bra kväll så hörs vi ;*
/L



ehe , lite gullig är hon faktist ;>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0